مقالات

کاهش 100درصد وزن بدون تحرک در فرشته

التراتن اولین باشگاه بی تحرک ثبت شده ایران

کاهش سایز فوق العاده سریع در التراتن

این برنامه برای از بین بردن سریع سایزهای نامطلوب با نتایجی قابل انتظار حتی در یک جلسه اصلاحی طراحی شده است ، امواج و سیگنالهای چرخشی کمک به تخلیه مایعات اضافه ، تنزل و تقلیل حجم چربی و سفت کردن ماهیچه های اطراف شکم ، کمر ، باسن و ران ها را می کنند.( التراتن اولین باشگاه بی تحرک ثبت شده در ایران , کاهش 100درصد وزن بدون تحرک در فرشته )

کاهش وزن مناسب

این برنامه می بایست با یک روش رژیم غذایی سالم با هدف تقلیل وزن طراحی شود ، ترکیب مقدار کالری و چربی کنترل شده با تحریکات بیولوژیکی متمرکز التراتن ، سرعت کاهش وزن و سایزها را افزایش میدهد . همچنین در این هنگام بدن شما سر فرم آمده و پوست های شل جمع شده و ماهیچه ها سفت خواهد شد و به دفع سموم از بدن نیز کمک خواهد کرد . ادامه این عملیات باعث این شده که بدن ، وزن از دست داده خود را نگهداری کرده و سطح انرژی را در بدن بالا ببرد . در باشگاه التراتن بدون کوچکترین تحرک و خسته گی چندین و چند برابر کالری کم میکنید .

روش های موثر برای چربی سوزی

رسیدن به تناسب اندام و داشتن بدنی خوش فرم آرزوی همه می باشد که رسیدن به آن نیازمند تغییر رفتار در زندگی است. تغذیه و ورزش نقش مهمی در چربی سوزی و کاهش وزن دارند و مکمل یکدیگر می باشند و هر دو در کنار هم کمک به چربی سوزی و کاهش وزن می کنند. این نکات می توانید همواره بدنی خوش فرم و سالم داشته باشید. در ادامه با روش های موثر برای چربی سوزی بیشتر آشنا خواهید شد پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین مواد غذایی های چربی سوزی

روش های موثر برای چربی سوزی را به شما معرفی می کنیم که یکی از آن ها تغذیه می باشد، که نقش بسیار مهمی در کاهش وزن دارد. اگر شما ورزش کنید و بعد از آن غذاهای پر کالری مصرف کنید، هیچ فایده ای ندارد و بیش تر موجب چاقی می شود. بنابراین ورزش و تغذیه مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم کامل می شوند. برخی از مواد غذایی هستند که به دلیل داشتن مایعات فراوان اشتهای افراد را کاهش می دهند.

همچنین مواد غذایی سرشار از پروتئین و مواد معدنی و فیبر برای کاهش وزن مفید و برای سلامتی موثر می باشند و می توانیم آن ها را جایگزین مواد مضر و پر کالری کنیم که هیچ خاصیتی جزء افزایش چربی و آسیب رساندن به بدن ندارند. مواد مغذی که استفاده می کنید در فرایند هضم بسیار سخت عمل می کنند و بدن مجبور می شود که از کالری های زیادی کمک بگیرد و همین عامل در کاهش وزن کمک می کند و شما احساس سیری می کنید.

هرگز از شیرینی و مواد قندی استفاده نکنید و نوشیدنی های قندی را کنار بگذارید و مصرف خوراکی های مضر را به حداقل برسانید. تنقلات قند خون را افزایش می دهند و با خود چاقی را به همراه دارند.

 

( التراتن اولین باشگاه بی تحرک ثبت شده در ایران , کاهش 100درصد وزن بدون تحرک در فرشته )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

 

 

بهترین زمان تمرین برای چربی سوزی

روش های موثر برای چربی سوزی ورزش کردن در صبح می باشد که در این زمینه تحقیقات و مطالعات فراوانی انجام شده است تا بدانند بهترین زمان برای ورزش کردن چه موقع می باشد، ولی این موضوع به خود شما هم بستگی دارد که چه زمانی را برای ورزش انتخاب می کنید و انرژی بیش تری در آن زمان دارید. ما به شما کمک می کنیم تا انتخاب برایتان راحت تر باشد. ورزش های هوازی در هنگام صبح بسیار مفید می باشند، صبح ها زودتر بیدار شوید و نیم ساعت به پیاده روی بپردازید.

اگر استقامت بدنتان بالا می باشد و توانایی آن را دارید که سطح ورزش خود را بالا ببرید به جای پیاده روی دوی آهسته انجام دهید و یا زمان پیاده روی را افزایش دهید تا تاثیر بیش تری داشته باشد و در کل روز شما را شاداب و پر انرژی نگه دارد. برخی از افراد توانایی ورزش کردن با معده ی خالی را دارند ولی برخی دیگر احساس ضعف و کسلی می کنند که این افراد بهتر است کمی صبحانه بخورند، بعد به فعالیت بپردازند.

هم می توانید صبح ها ورزش کند، که ورزش صبحگاهی بسیار مفید است و سلامتی شما را تضمین می کند در صورتی که به طور مکرر این کار را انجام دهید و هم می توانید بعدازظهر مقداری از زمان خود را به ورزش بپردازید. صبح ها هنگامی که می خواهید ورزش سنگین انجام دهید با معده خالی این کار را نکنید که بسیار اشتباه است و موجب از بین رفتن بافت عضلات می شود.

همچنین ورزش های سنگین در هنگام خواب نیز اختلال ایجاد می کند، بنابراین همیشه سه یا چهار ساعت قبل از این که بخوابید، ورزش کنید. هرگز ورزش را از برنامه ی روزانه ی خود حذف نکنید و برای سلامتی خود وقت بگذارید که فقط موجب کاهش وزن و لاغری نمی شود بلکه برای سالم ماندن بدن بسیار موثر عمل می کند. بنابراین ورزش فقط مختص افراد چاق نیست، بلکه افراد لاغر هم برای حفظ سلامتی خود به آن نیازمند هستند.

11- مورد از قوی ترین مواد غذایی چربی سوز و لاغر کننده

1-چای سبز

روش های موثر برای چربی سوزی می توان چای سبز را نام برد که قدمت دیرینه ای دارد و برای کاهش وزن و چربی سوزی جزء بهترین نوشیدنی های جهان شناخته شده است. علاوه بر چربی سوزی دارای مزایای فراوانی است. این نوشیدنی با کافئینی که دارد انرژی را به شما باز می گرداند و سیستم ایمنی بدن را هم تقویت می کند.

2-سویا

سویا سرشار از پروتئین می باشد و منبع غذای عالی برای بدن است. سویا علاوه بر پروتئین دارای فیبر هم می باشد و سرشار از پتاسیم و آهن و کلسیم است که برای بدن لازم و مفید است و برای تناسب اندام بهترین گزینه می باشد.

3-ماست یونانی

ماست یونانی طعمی بسیار خوشمزه ای دارد که در بیش تر غذا ها قابل استفاده است. این ماست در کاهش وزن انتخاب خوبی است و با پروتئینی که دارد به شما برای رسیدن این هدف خود کمک می کند.

4-کفیر از مواد غذایی چربی سوز

کفیر نوشیدنی عالی است که مزه آن نزدیک به ماست است. این نوشیدنی به دلیل فرایند تخمیری که دارد لاکتوز موجود را از بین می برد و حاوی پروبیوتیک که برای سلامتی مفید است می باشد و ویتامین و مواد معدنی از عناصر آن محسوب می شوند و جایگزین عالی برای نوشیدنی های مضر است.

 

( التراتن اولین باشگاه بی تحرک ثبت شده در ایران , کاهش 100درصد وزن بدون تحرک در فرشته )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

 

 

5-عدس از مواد غذایی چربی سوز

یک فنجان عدس دارای 16 گرم فیبر می باشد که این مقدار برای تامین فیبر شما در روز کافی است. عدس خاصیت زیادی برای بدن دارد و در بیش تر غذا ها مورد استفاده است و دارای پروتئین بالا ، آهن و منیزیم است. سعی کنید پروتئین خود را با یک خوردن عدس به جای برنج بگیرید.

6-کوینوا مناسب برای چربی سوزی

یکی دیگر از روش های موثر برای چربی سوزی کوینوا می باشد. یک فنجان کوینوا شامل مقدار فیبری می باشد که نیاز روزانه شما به فیبر را تامین می کند. همچنین 8 گرم پروتئین دارد. کوینوا برای آن دسته از افرادی که از کمبود آهن رنج می برند هم مفید می باشد.

7-کدو تنبل

شاید شما از خواص کدو تنبل آگاه نباشید اما آن برای کاهش وزن و چربی سوزی موثر است و از ترکیبات فیبر و مواد مغذی تشکیل شده است و بسیار کم چرب است. خوردن کدو تنبل احساس سیری را در شما به وجود می آورد و کل نیاز بدن شما به ویتامین A را تامین می کند. کدو تنبل به صورت کنسروی هم وجود دارد و می توانید در هر زمانی از آن استفاده کنید.

8-فلفل چیلی برای لاغری

روش های موثر برای چربی سوزی فلفل چیلی است که این فلفل هم همانند فلفل کایین، دارای کپسایسین می باشد که وجود این مواد موجب تندی ادویه است و هنگامی که شما غذای تندی مصرف می کنید سوخت و ساز بدن شما بالا می رود و این عامل به کاهش وزن کمک می کند.

9-کلم بروکلی برای کاهش وزن

کلم بروکلی به دلیل کالری خیلی کمی که دارد مناسب برای افرادی است که قصد رژیم گرفتن دارند و برای بدن هم بسیار مفید است. این ماده غذایی که دارای فیبر و پروتئین می باشد، برای کاهش وزن مفید می باشد.

10-فلفل کایین از مواد غذایی چربی سوز

همیشه سعی کنید از این ادویه در مواد غذایی خود استفاده کنید که به دلیل کپسایسین که دارد در چربی سوزی مفید است. حتی می توانید کمی از این ادویه را بر روی تخم مرغ بریزید و میل کنید.

11-قهوه از مواد غذایی چربی سوز

یکی دیگر از روش های موثر برای چربی سوزی قهوه می باشد که یکی از نوشیدنی های مفید برای کاهش وزن می باشد و به دلیل کافئینی که دارد متابولیسم بدن را افزایش می دهد. سعی کنید صبح ها یک فنجان قهوه بنوشید، ولی طعم دهنده ای به آن اضافه نکنید تا کالری اضافه ای وارد بدنتان نشود. با انتخاب کردن قهوه و شیر قهوه و نوشیدنی های بدون کالری و شیرین برای سلامتی خود ارزش قائل باشید.

 

( التراتن اولین باشگاه بی تحرک ثبت شده در ایران , کاهش 100درصد وزن بدون تحرک در فرشته )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

 

 

چند قانون طلایی برای چربی سوزی

 

1-تمرین قدرتی را شروع کنید

انجام دادن تمرینات قدرتی این امکان را برای شما فراهم می کند که بدن به جای ذخیره چربی عضله سازی کند و با تقویت ماهیچه و عضلات بدن امکان ایجاد چربی را از بین ببرد و قدرت شما را برای انجام حرکات ورزشی بالا می برد.

2-رژیم غذایی سر شار از پروتئین را دنبال کنید

تغذیه و داشتن برنامه غذایی مناسب اولین قدم مهم برای کاهش وزن می باشد، بنابراین با قرار دادن مواد غذایی سرشار از پروتئین به چربی سوزی خود کمک کنید و از غذاهای پر کالری دوری کنید.

3-خواب بیش تر

علاوه بر تغذیه و ورزش بدن به استراحت و خواب کافی هم نیاز دارد، خوابیدن راحت و کافی با کاهش وزن شما ارتباط مستقیم دارد، اشتها فرد را کاهش داده و موجب کاهش وزن می شود، بنابراین به خواب و استراحت خود نیز اهمیت بدهید.

4-سرکه را به رژیم خود اضافه کنید

سعی کنید در غذا های خود از سرکه نیز استفاده کنید که برای سلامتی بسیار مفید است و خواص بسیاری دارد. علاوه بر کاهش وزن برای سلامت قلب نیز موثر است و همچنین قند خون را هم کنترل می کند. همیشه در سالاد خود مقداری سرکه بریزید و میل کنید که به کاهش وزن کمک شایانی می کند.

5-چربی های سالم تری بخورید

بسیاری از افرادی که قصد رژیم گرفتن دارند تصور می کنند که همه ی چربی ها مضر است اما بدن برای داشتن انرژی به مقداری چربی هم نیاز دارد. چربی های سالم را جایگزین چربی های مضر کنید که علاوه بر اینکه به کاهش وزن کمک می کنند و به خوبی هضم می شوند، اشتهای فرد را هم کاهش می دهند.

6-نوشیدنی های سالم بنوشید

نوشیدنی های سالم و بدون قند و شکر زیادی وجود دارند که باعث کاهش وزن هم می شوند مانند چای سبز و آب، سعی کنید تا جایی که می توانید به جای استفاده ار آبمیوه های شکر دار و پر کالری از آبمیوه های طبیعی استفاده کنید که نوشابه و نوشیدنی های الکلی جز به خطر انداختن سلامتی چیز دیگری ندارند.

7-فیبر بخورید

فیبر ماده ای است که برای دستگاه گوارش مفید است و با هضم آسان در دستگاه گوارش حرکت کرده و موجب می شود که فرد احساس سیری کند و با کاهش وزن و چربی سوزی ارتباط دارد، مصرف فیبر را در برنامه غذایی خود جای دهید.

8-مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده را کاهش دهید یا قطع کنید

کربوهیدرات برای بدن لازم است ولی مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده که حاوی مقدار خیلی کمی فیبر و مواد معدنی می باشند را حذف کنید. قطع این کربوهیدرات ها به کاهش وزن کمک می کند و استفاده آن ها فرد را گرسنه تر کرده و چاقی را به همراه دارد. همچنین فشار را بالا و قند خون را کاهش می دهد.

9–تمرینات هوازی خود را افزایش دهید

تمرینات زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین آن ها ورزش های هوازی می باشد، این ورزش موجب بالا رفتن ضربان قلب و تحرکات زیادی می شود که چربی سوزی و کاهش وزن را به همراه دارد و برای سلامتی بسیار مفید است. نمونه ای از ورزش هوازی می توان به پیاده روی سریع و دویدن آهسته اشاره کرد.

10–لاغری سریع با اضافه کردن پروبیوتیک به رژیم غذایی

این ماده که در دستگاه گوارش یافت می شود یک نوع باکتری می باشد که برای سلامتی لازم است و مصرف و اضافه کردن آن در برنامه ی غذایی خود به چربی سوزی و کاهش وزن کمک می کند.

11-مصرف آهن را افزایش دهید

آهن ماده ای است که برای بدن لازم و ضروری می باشد و نه تنها برای کاهش وزن مفید است بلکه بدن به آن احتیاج دارد تا همواره سلامتی خود را حفظ کند. این ماده معدنی اگر در بدن کم باشد فرد همیشه احساس خستگی می کند و زیان های زیادی را به بدن وارد می کند.

 

( التراتن اولین باشگاه بی تحرک ثبت شده در ایران , کاهش 100درصد وزن بدون تحرک در فرشته )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

 

 

بهترین رشته های ورزشی برای چربی سوزی

افراد زیادی در دنیا برای رسیدن به تناسب اندام مناسب و خوش فرم کردن بدن به ورزش زومبا روی می آورند. این ورزش در کلمبیا توسط یک نفر که طراح حرکات موزون بوده است گسترش یافته و امروزه طرفداران زیادی دارد. در این ورزش نه تنها حرکات موزون و رقص اجرا می شود بلکه برای تقویت عضلات اسکات و لانژو… هم انجام می دهند.

یکی از دلایلی که موجب شده است این ورزش در میان مردم محبوبیت زیادی داشته باشد، انجام حرکات موزون است که شادی و نشاط را برای همه به همراه دارد و نوعی تفریح برای همه محسوب می شود. زوبا هم از تمرینات هوازی و هم اروبیک سرچشمه می گیرد و برای چربی سوزی بسیار عالی عمل می کند. با این حال اگر می خواهید در این ورزش به موفقیت برسید باید عضلات قوی و انعطاف پذیری بالایی داشته باشید.

کسانی که همواره به دنبال لاغری هستند و قصد دارند وزن کم کنند، این ورزش بهترین انتخاب است و با تحرکات فراوانی که دارد موجب می شود فرد کالری زیادی از دست بدهد، عرق بریزد . اگر شما 15 دقیقه از وقت خود را بر روی حرکات زومبا بگذارید، تقریبا 150 کالری کم می کنید. در باشگاه التراتن بدون کوچکترین تحرک و خسته گی چندین و چند برابر کالری کم میکنید .

 

( التراتن اولین باشگاه بی تحرک ثبت شده در ایران , کاهش 100درصد وزن بدون تحرک در فرشته )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

 

چند روش برای به حداکثر رساندن چربی سوزی

 

1-انتخاب حرکات ترکیبی

در این روش از حرکاتی استفاده می شود که به دلیل متنوع بودن تعداد زیادی از عضلات بدن را فعال می کند و از آن ها کار می کشد. حرکات اسکات و لانژ به افراد در سوزاندن چربی و همچنین بلند کردن اشیاء یاری می رسانند.

2-کار با وزنه‌های سنگین

استفاده از وزنه ها برای تناسب اندام بسیار مفید است، اما باید دقت کرد که وزنه ها را با تمرینات مکرر و به مرور زمان سنگین و افزایش داد، در غیر این صورت ممکن است موجب آسیب در افراد شود. بدن در هنگام وزنه زدن آماده از بین بردن چربی و ساخت عضله می باشد.

3–انجام تمرین ایستگاهی

در تمرینات ایستگاهی هم از تمرینات هوازی و هم از تمرینات قدرتی استفاده می شود و درصد کالری سوزی را افزایش می دهد. در هنگام تمرین ضربان قلب افزایش می یابد و آن را با تمرین های متفاوت بالا نگه می دارید، در شرایطی که بر انجام تمرینات هوازی و قدرتی در یک جلسه تمرینی متمرکز هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *