مقالات

کاهش وزن بدون تحرک در التراتن پاسداران

التراتن اولین باشگاه بی تحرک ثبت شده ایران

بهترین ورزش برای کاهش وزن چیست؟

شرایط شما برای ورزش کردن چگونه است؟ به نظر شما، آیا بهترین ورزش برای کاهش وزن وجود دارد؟ ( کاهش سریع وزن بدون تحرک در التراتن پاسداران )

قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که اگر انگیزه کافی برای کاهش وزن و لاغر ماندن را دارید باید دنبال کاهش وزن با ورزش و فعالیت بدنی باشید. چون علاوه بر کم کردن وزن، هدف ما حفظ سلامت جسمانی شما هم می باشد.

البته کم نیستند افرادی که می پرسند چطور بدون ورزش کردن لاغر شویم اما در هر صورت اگر می خواهیم اصولی وزن کم کنید و لاغر بمانید باید تحرک بدنی حساب شده داشته باشید تا بهترین نتیجه به دست بیاید.

 

 

 

 

برنامه رژيم لاغری با ورزش

آيا می دانید نیمی از افراد بزرگسال آمریکایی هر سال تلاش می کنند وزن خودشان را کاهش دهند؟ تخمین زده می شود حدود نیمی از بزرگسالان ایرانی نیز از راه های گوناگون تلاش می کنند به اندام دلخواه خود برسند.
آنها با ورزش کالری می سوزانند و سوزاندن کالری نقشی کلیدی در لاغر شدن دارد.

چرا افراد دنبال برنامه رژیم غذایی لاغری همراه با ورزش هستند؟

کاهش وزن علاوه بر فواید بسیار زیادی که برای شخص دارد مثل سبک و فرز شدن به بهبود خلق و خو، کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن و استخوان های قوی تر نیز کمک می کند.

* کاهش سایز فوق العاده سریع در ااتراتن

این برنامه برای از بین بردن سریع سایزهای نامطلوب با نتایجی قابل انتظار حتی در یک جلسه اصلاحی طراحی شده است ، امواج و سیگنالهای چرخشی کمک به تخلیه مایعات اضافه ، تنزل و تقلیل حجم چربی و سفت کردن ماهیچه های اطراف شکم ، کمر ، باسن و ران ها را می کنند.

بهترین ورزش برای لاغری چیست؟

اگر شخصی ورزش شنا را دوست دارد و به اجبار به ورزش وزنه برداری برود به نظر شما موفق می شود؟

یا شخصی را که با اشتیاق سوزان در رشته فوتبال توپ می زند را به اجبار به ورزش والیبال سوق پیدا کند، معمولا موفق نمی شود.

( کاهش سریع وزن بدون تحرک در التراتن پاسداران )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

 

 

1- پیاده روی برای کاهش وزن

این ورزش برای خانم ها خیلی موثر و در دسترس می باشد. خانم ها می توانند بصورت تکی یا گروهی با همدیگر در پارک پیاده روی کنند. آنها می توانند در هنگام پیاده روی با یکدیگر صحبت کنند.

پیاده روی تقریبا برای همه افراد و همه سنین میسر است. اگر برای کاهش وزن خود از پیاده روی استفاده می کنید ابتدا از کم شروع کنید.

معمولا روزی حدود 2 تا 3 کیلو متر مناسب بوده و روزانه می توانید 10 تا 20 درصد هم به آن اضافه کنید.

البته پیاده روی نباید خیلی تند باشد بعنوان مثال می توانید در هنگام پیاده روی با دوست خود صبحت کنید. یعنی در این سرعت صحبت کردن.

وقتی که چند روز پیاده روی را شروع کردید می توانید بین آن حتی کمی بدوید. به جرات پیاده روی بهترین ورزش برای لاغری و کاهش وزن است اگر بدانید چطور باید انجام شود.

پیاده روی برای لاغری و کاهش وزن

برای اینکه بدن درد نگیرید یک تکنیک ساده را نیز انجام دهید. خیلی ها یک دفعه شروع به ورزش می کنند و همین سبب آسیب ورزشی و بدن درد آنها می شود.

آیا می دانید در باشگاه التراتن میتوانید بدون تحرک 100% کاهش وزن مناسب داشته باشید ؟؟

این برنامه می بایست با یک روش رژیم غذایی سالم با هدف تقلیل وزن طراحی شود ، ترکیب مقدار کالری و چربی کنترل شده با تحریکات بیولوژیکی متمرکز التراتن ، سرعت کاهش وزن و سایزها را افزایش میدهد . همچنین در این هنگام بدن شما سر فرم آمده و پوست های شل جمع شده و ماهیچه ها سفت خواهد شد و به دفع سموم از بدن نیز کمک خواهد کرد . ادامه این عملیات باعث این شده که بدن ، وزن از دست داده خود را نگهداری کرده و سطح انرژی را در بدن بالا ببرد .

( کاهش سریع وزن بدون تحرک در التراتن پاسداران )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

 

 

آیا می دانید در پیاده روی تقریبا تمام عضلات شما درگیر می شوند؟

وقتی تمام عضلات به حرکت در می آیند، جریان خون نیز تند تر شده و به بافت ها، اندام ها، مفاصل و تمام دستگاه های بدن رفته و کار آنها را بهتر می کند. مفاصل نیز نرم تر می شوند.

ورزش پیاده روی بدون استرس به کاهش وزن شما کمک می کند چون جزو ورزش هایی است که استرس ندارد و موجب آرامش نیز می شود.

در اینجا به یک نکته ضریف برای کاهش وزن اشاره می کنم. کسانی که بدون ورزش وزن کم می کنند، توده عضلانی و آب بدن خود را از دست می دهند.

2- ورزش دویدن

دیگر راه کاهش وزن با ورزش دویدن است که شما هم می توانید انجام دهید.

در صورتی که اضافه وزن شما کمتر یا مساوی 15 کیلو می باشد، دویدن گزینه مناسبی برای چربی سوزی و کاهش وزن شماست.

ناگفته نماند که فقط دویدن باعث کاهش وزن شما نمی شود و نیاز است در کنار دویدن از یک برنامه رژیم لاغری نیز پیروی کنید.

 

دویدن اصولی دیگر ورزش برای کاهش وزن و لاغر شدن است که به سرعت هم نتیجه می دهد.

برای پیشگیری از این ضایعه و آسیب ورزشی باید از هواپیما الهام بگیرید. هواپیما اول روی باند حرکت می کند و آرام آرام سرعت خود را افزایش می دهد. سرعت هواپیما زیاد شده و پرواز می کند.

وقتی هم که می خواهد فرود بیاید، یک دفعه نمی ایستد و هنوز آرام آرام می ایستد. در ورزش هم دقیق می بایست اول خودتان را گرم کنید و وقتی سرعت ورزش زیاد شد ادامه بدهید.

برای دویدن اول باید پیاده روی کرد و آرام آرام به سرعت خودتان بیفزایید. با این کار بدن را گرم کرده و از مشکلات بعدی جلو گیری می شود.

( کاهش سریع وزن بدون تحرک در التراتن پاسداران )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

 

 

3- ورزش دوچرخه سواری

خیلی از افراد فکر می کنند ورزش کاردیو یک ورزش خاص است ولی در اصل ورزش کاردیو ورزشی است که ضربان قلب، جریان خون و تهویه ششی را افزایش دهد.

همچنین این ورزش ها باعث کاهش وزن و افزایش فیبرهای اکتین و میوزین عضلات شده و در مجموع حجم عضلات را نیز زیاد می کند.

یکی از ورزشهای کاردیو دوچرخه سواری است که برای کاهش وزن نیز بسیار مفید است. چون برای حرکت پدالها نیاز به نیروی اضافه می باشد، دوچرخه سواری در مقایسه با پیاده روی شدیدتر می باشد.

دوچرخه سواری در مقایسه با پیاده روی و دو کمی هزینه بر می باشد چون نیاز به خرید دوچرخه می باشد. اگر دوچرخه دارید بهتر و راحت تر می توانید از این روش برای کاهش وزن خود استفاده کنید.

برخی از تمرینات مانند دویدن و شنا دارای مزایای خاصی برای افرادی است که قصد لاغر شدن دارند. با این حال ، بهترین نوع ورزش برای کاهش وزن وجود ندارد. تمرینات مختلف برای افراد مختلف بهتر جواب خواهد داد.

تمرینات مقاومتی شامل فعالیت هایی مانند تمرین با وزنه است. بیشتر افراد از گنجاندن تمرینات قلبی و مقاومتی در برنامه های معمول خود بهره مند می شوند.

 

4- تمرین های مقاومتی

معمولا این تمرینات به حجیم شدن عضلات کمک می کنند. با افزایش قطر فیبرهای عضلانی که اکتین و میوزین نامیده می شوند، ترکیب و زیبایی بدن را افزایش می دهند.

در مجموع این تمرینات چون عضلات قوی می شوند، میزان سوخت و ساز و متابولیسم بدن نیز افزایش می باید.

چون عضله در این اشخاص زیاد است میزان کالری و نیاز به کالری نیز زیاد بوده و بایستی یک برنامه رژیم غذایی در کنار ورزش داشته باشند.

شاید گفتن این نکته ضروری است که متاسفانه برخی از ورزشکاران فقط از بدنشان کار می کشند و معمولا برنامه تغذیه ای جهت ریکاوری و نیازهای تغذیه ای خود ندارند.

( کاهش سریع وزن بدون تحرک در التراتن پاسداران )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

 

5- طناب زدن برای کاهش وزن

معمولا ورزشکاران بوکس برای گرم کردن خود از طناب زدن استفاده می کنند. شما یک امتحان ساده انجام بدهید.

فقط چند دقیقه طناب بزنید متوجه می شوید که این ورزش خیلی ساده نیست و پس از چند دقیقه غرق در عرق می شوید. افرادی که دنبال بهترین ورزش برای کاهش وزن در خانه هستند می توانند از طناب زدن استفاده کنند تا وزن کم کنند

در اصل یک کار اساسی که طناب زدن برای شما انجام میدهد این است که حرکات دست ها و پاها و حرکات چشم ها و تمام اعضای بدن با هم هماهنگ می شود و بادی لنگوییچ بدن بصورت کاملا هماهنگ کار می کنند.

اگر به دنبال ورزشی برای کاهش وزن خود هستید به طناب زدن فکر کنید چون گزینه خوبی برای کاهش وزن شما می باشد.

حتی نیاز ندارید که لباس بپوشید و بیرون از منزل بروید. در منزل خود طناب می زنید و شیرجه می زنید حمام.

در این ورزش هم نیاز به رژیم غذایی و ترجیحا رژیم قلیایی برای کاهش وزن خود هستید. البته ناگفته پیداست که برنامه رژیم های سخت که محرومیت نیز در آنها وجود دارد برای سلامتی شما مضر می باشد.

نکته اساسی این است که اینگونه رژیم ها علاوه بر اینکه باعث لاغر دایمی شما نمی شود، بعد از مدت زمان کمی وزنتان نیز بر می گردد. البته با عرض تاسف باید بگویم با چند کیلو وزن بیشتر. پس عاقل کار عاقلانه انجام می دهد.

 

نکته مهم : آیا میدانید در باشگاه بی تحرک التراتن ( 2000 حرکت ورزشی ) و ( 1200 کار مختلف ) و ( 130ورزش شبیه سازی شده ) با استفاده از دستگاه بدون کوچکترین حرکت یا فشار و خسته گی انجام دهید ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *