مقالات

جوانسازی پوست با ورزش در التراتن

جوانسازی پوست

چرا ورزش انسان را جوان می کند ؟

ورزش تاثیر زیادی در جوانسازی ما دارد. حتی ورزش هایی که سبک و متوسط هستند نیز باعث جوانی می شوند پس اگر اهل ورزش هستید و دوست دارید سلامت و متناسب باشید، جوان ماندن هم یکی از علتهای ورزش کردن است به لیست فواید ورزش حتما این مورد را اضافه کنید، . کافیست که ادامه این مطلب رو بخوانید تا دیگر هرگز از ورزش کردن غافل نشوید بخاطر زیبایی خودتان هم که شده ورزش کنید. زیبایی فقط در آرایش ظاهری نیست.( التراتن اولین باشگاه بدون تحرک ثبت شده در ایران , جوانسازی پوست با ورزش در التراتن )

التراتن بدن

سیستم بیو الکترونیکی بسیار پیشرفته که با تحرکات بیولوژیکی خود موجب کاهش وزن ، کاهش سایز موضعی ، اصلاح سلولیت و موزون سازی اندام میشود. فازهای متوالی و کاملا علمی این سیستم ارائه دهنده و شبیه ساز فعل و انفعالات مختلف بدن در حین تمرینات ورزشی بوده و موجب کاهش بافت چربی و افزایش سایز فیبرهای ماهیچه ای میشوند . از دیگر کاربردهای این سیستم موزون سازی پس از زایمان ، موزون سازی عمقی ماهیچه ها ، تقویت عضلات کف لگن ، لیفت سینه ها ، سم زدایی و درناژ لنفافی و زدودن استرس از بافت های مختلف بدن می باشد

ورزش باعث استحکام و درخشش پوست می شود

ورزش منظم باعث نرمی و انعطاف پذیری پوست می شود به گونه ای که یک فرد 40 ساله، خصوصیات پوستی یک فرد که در دهه دوم یا سوم زندگی است ( بیست سالگی به بعد ) رو پیدا می کند. ورزش، ترکیباتی رو در بدن می سازد که روند پیری پوست رو کندتر می کنند. البته هنوز هم باید تحقیقات بیشتری در زمینه اثر ورزش بر ترکیب پوست انجام شود.

ورزش باعث می شود که فرم صحیح بدن حفظ شود

با بالا رفتن سن، عضلات بدن تحلیل می روند و تراکم استخوان ها کاهش پیدا می کند و در نتیجه شکل بدن ما دچار تغییر می شود. انجام ورزش های قدرتی که به عضله سازی و سلامت استخوان ها منجر می شود، به خصوص در ناحیه شکم، پهلوها و کمر و در طول ستون فقرات، به حفظ شکل صحیح بدن کمک می کند و لذا بدن دچار خمیدگی ناشی از افزایش سن نمی شود و سرحال تر دیده می شویم. همچنین، از نظر روحی هم در شرایط بهتری خواهیم بود و خمیدگی ناشی از نگرانی ها و افسردگی روحی در ما دیده نمی شود.

 

( التراتن اولین باشگاه بدون تحرک ثبت شده در ایران , جوانسازی پوست با ورزش در التراتن )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

ورزش، خلق و خوی ما رو بهبود می بخشد

حتماً شنیده اید که ورزش و به ویژه ورزش هایی که باعث می شوند عرق زیادی بریزیم ( مثل ورزش کاردیو )، در بهبودی خلق و خوی ما نقش دارند. علت این امر ترشح اندروفین در بدن است. اندروفین نوعی ماده شیمیایی است که مانند یک مسکن طبیعی عمل می نماید و وقتی که بدن در حال فعالیت باشد، ترشح اون افزایش پیدا می کند. همچنین، ترشح سایر انتقال دهنده های عصبی مثل دوپامین که در ایجاد حس خوشی و لذت نقش دارند نیز در بدن افزایش می یابد.

ورزش به ما کمک می کند تا خواب بهتر و با کیفیت تری داشته باشیم

خواب راحت، سرچشمه جوانی است و ورزش به ما کمک می کند که به این سرچشمه دست پیدا کنیم. ورزش منظم به ما کمک می کند که راحت تر به خواب برویم و خواب ما سطحی نباشد و مرحله عمیق خواب ( یعنی مرحله REM ) رو تجربه کنیم. خواب راحت موجب می شود که تمام سیستم بدن عملکرد بهتری داشته باشند و استرس رو در بدن کاهش می دهد. اگر هفته ای حداقل 150 دقیقه ورزش کنید، کیفیت خواب شما تا 65% بهبود پیدا می کند.

ورزشی مناسب برای همه

تمرینات ورزشی را بر اساس بدن خودتان و برنامه ورزشی مناسب انتخاب کنید. ورزش کردن به خودی خود فعالیت لذت بخشی است. فواید بسیاری در هدف گذاری های مرحله ای در تمرینات ورزشی وجود دارد. ورزش را تنها به عنوان هدفی برای لاغری در نظر نگیرید. بلکه سعی کنید با توجه به سبک زندگی، سن، شرایط محیطی و میزان توانایی ها ورزش را به مراحل بالاتر قدرت بدنی و ذهنی انتقال دهید.

چگونه می توان تشخیص داد که کدام تمرینات و برنامه ورزشی برای ما مناسب هستند؟

هرچه زمان می گذرد و سن بالاتر می رود باید فعالیت بدن افزایش یابد. اگر احساس کردید که بدن شما توانایی سابق را ندارد به آن وقت بدهید تا به مرور زمان قدرت لازم را بدست آورد. در نهایت تحرک و انعطاف پذیری نکته اصلی است.اگر از عضلات به اندازه کافی استفاده نشود تحلیل می روند و استخوان ها متراکم می شوند. در نتیجه درصد کل چربی بدن افزایش می یابد. حتی اگر به جای ورزش حرفه ای در طول روز 30 دقیقه پیاده روی کنید مقدار زیادی از این خطرات کاهش پیدا می کند.

برنامه ورزشی مناسب برای تناسب اندام

کاهش وزن و تناسب اندام با ورزش هنگامی ایده آل است که با آگاهی و به درستی انجام شود. تمرینات و برنامه ورزشی، رژیم غذایی و سبک زندگی همه در کنار یکدیگر باید پیشرفت کنند. در غیر این صورت ورزش بدون تغذیه سالم تنها خسته کردن بدن می باشد. از روش های سبک تر شروع کنید و وضعیت قلب را در تعادل نگه دارید. بهترین گزینه برای اولین مرحله ایروبیک است. قبل از شروع نواحی مختلفی از بدن را که می خواهید فرم بگیرد یا چربی های آن ها از بین بروند مشخص کنید.

 

( التراتن اولین باشگاه بدون تحرک ثبت شده در ایران , جوانسازی پوست با ورزش در التراتن )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

تاثیر ورزش بر سلامت پوست

انواع ورزش باعث عرق کردن بدن انسان می‌شود و جالب است بدانید که تعریق بدن، به شادابی پوست کمک شایانی خواهد کرد. امروزه افراد بسیار زیادی در جهان هستند که برای سلامت نگه داشتن پوست و بدن خود، به ورزش‌های مختلف مانند پیاده‌روی و دو روی آورده‌اند. پوست بدن انسان که به عنوان بزرگ‌ترین بافت بدن شناخته می‌شود، بیشترین نفع را از ورزش کردن انسان می‌برد.

تحقیقات مختلف نشان داده که بالا رفتن جریان خون در سطح پوست انسان، پخش شدن مواد مغذی لازم به کل سلول‌های پوستی و همچنین دور کردن انواع مواد تخریب‌کننده و سمی از پوست، جزو مزایایی است که ورزش کردن برای سلامت پوست انسان به همراه خواهد شد.

ورزش کردن می‌تواند از بروز بیماری‌های مختلف پوستی جلوگیری کند. ساخت کلاژن و همچنین فیبرهای محافظ باعث می‌شود چین و چروک بر روی پوست انسان نقش نبندد و خطوط ناشی از افزایش سن، بر پوست به وجود نیاید. معمولا افرادی که نسبت به بروز جوش و آکنه می‌شوند، بیشتر از مزایای ورزش کردن برخوردار خواهند شد.

شادابی پوست با ورزش در سنین بالا

اگر سن شما بالا هم باشد، می‌توانید با ورزش اصولی، پوست خود را شاداب و جذاب کنید. برای اینکه پوست شادابی داشته باشید، باید به طور مرتب ورزش را ادامه داده و در نیمه راه خسته نشوید. در ورزش‌هایی مثل دویدن، پیاده روی و همچنین وزنه‌ برداری استرس و تنش کاهش می‌یابند و حتی التهابات پوستی شما نیز بسیار پایین می‌آید. پس برای اینکه پوست شما جوان‌تر و شاداب‌تر از گذشته باشد، ورزش را از یاد نبرید.

یکی از ورزش‌هایی که برای پوست مفید است، یوگا است. حرکات کششی که در این ورزش وجود دارد، به همراه تنفس‌های آگاهانه و نیز کنترل درست حرکات، می‌تواند پوست شما را حتی در سنین بالا هم به شادابی برساند. همه ما آگاهیم که بالاخره با رفتن سن، چین و چرک و بیماری‌های پوستی مختلفی به سراغ ما خواهند آمد و این احتمال اکه پوست ما دچار پیری شود، زیاد است. اما آنچه می‌‌تواند این اتفاقات را کمی عقب‌تر بیاندازد، ورزش کردن اصولی و صحیح است.

کاهش چین و چروک پوست

ورزش کردن می‌تواند کورتیزول و هورمون استرس را در سطح مناسبی کنترل کند. افزایش این هورمون‌ موجب کاهش یافتن ترشح غدد چربی خواهد شد. کم شدن چربی نیز به نوبه خود باعث می‌شود که پوست شما کمتر جوش بزند. همچنین، سطح بالای کورتیزول سبب می‌شود که کلاژن بیشتری در پوست انسان تولید شود. بالا رفتن میزان این پروتئین، پوست را مقاوم، لطیف و شاداب خواهد کرد. در واقع بالا رفتن میزان تولید کلاژن را می‌توان یکی از عوامل جوانسازی و سلامت پوست دانست و دقیقا به همین خاطر است که کلاژن در ترکیبات بیشتر کرم‌های ضد چروک به کار رفته است.

 

( التراتن اولین باشگاه بدون تحرک ثبت شده در ایران , جوانسازی پوست با ورزش در التراتن )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

 

اکنون به بخشهایی از برنامه های ورزشی دستگاه التراتن اشاره میکنیم

کاهش سایز فوق العاده سریع

این برنامه برای از بین بردن سریع سایزهای نامطلوب با نتایجی قابل انتظار حتی در یک جلسه اصلاحی طراحی شده است ، امواج و سیگنالهای چرخشی کمک به تخلیه مایعات اضافه ، تنزل و تقلیل حجم چربی و سفت کردن ماهیچه های اطراف شکم ، کمر ، باسن و ران ها را می کنند.

کاهش وزن مناسب

این برنامه می بایست با یک روش رژیم غذایی سالم با هدف تقلیل وزن طراحی شود ، ترکیب مقدار کالری و چربی کنترل شده با تحریکات بیولوژیکی متمرکز التراتن ، سرعت کاهش وزن و سایزها را افزایش میدهد . همچنین در این هنگام بدن شما سر فرم آمده و پوست های شل جمع شده و ماهیچه ها سفت خواهد شد و به دفع سموم از بدن نیز کمک خواهد کرد . ادامه این عملیات باعث این شده که بدن ، وزن از دست داده خود را نگهداری کرده و سطح انرژی را در بدن بالا ببرد .

اصلاح سلولیت فقط برای خانم ها

این برنامه میتواند با روش لاغری ویژه ، تخلیه از طریق غدد لنفاوی را تسریع کند و با استفاده از کرم ها و ژل های زد سلولیت سرعت تاثیر پذیری رفع سلولیت را افزایش دهد . تحریکات زمانبندی شده مشوقی خوواهند بود که کمک به شکست بافتهای چربی در لایه زیره پوست کرده و همانند پمپ تخلیه ظریفی ، پس مانده های لنفافی را از بدن تخلیه میکند.

 

( التراتن اولین باشگاه بدون تحرک ثبت شده در ایران , جوانسازی پوست با ورزش در التراتن )

حتما این مطلب را هم میپسندید…

 

موزون سازی بعد از زایمان

این برنامه به منظور بازگردانی خاصیت ارتجاعی ماهیچه ها بعد از زایمان و کاهش انباشته های موضعی چربی طراحی شده است . این عمل را میتوان در ناحیه بالای شکم بعد از این که چکاب های کامل بعد از زایمان مثبت بود و خونریزی متوقف شده باشد انجام داد.

تمرین های ورزشی

تحرکات تناوبی و پر شدت و قدرت این برنامه ماهیچه های شما را سریعا موزون ، سرحال و نیرومند نموده که باعث بدنی سلامت و خوش فرم خواهد شد .

موزون سازی عمقی ماهیچه

پالس های با دامنه پهن و تحرکات طولانی این برنامه به ماهیچه هایی دسترسی پیدا خواهد کرد که معمولا با ورزش های هوازی هم قابل نشانه گیری نیستند. بکارگیری فوری این گروه از ماهیجه های بدنساز شما را قادر خواهد کرد که با سرعتی سریع به اندامی لاغر و روی فرم و تراشیده نائل آیید.

موزون سازی و کشش پوست

این برنامه به گونه ای طراحی شده که تحرکات را در لایه غشایی پوست به دنبال هدف برگرداندن خاصیت ارتجایی آن دنبال کنند و همچنین مشوق تولی کلاژن و آلاستین برای سلامت لایه زیرین پوست و افزایش گردش خون بمنظوره اکسیژن رسانی به پوست و تخلیه سموم برای رسیدن به پوستی یکدست و با طراوت می باشد. این برنامه را میتوان با بکارگیری کرم های فرم دهنده و مرطوب کننده ها به نتایج بالاتری رساند

شادابی پوست

این برنامه تحریکات تناوبی ظریف و خاصی را بکار میگیرد تا سطح پوست را که بعلت تماس با نور خورشید آسیب دیده است را ترمیم و شاداب کند. سیگنال های التراتن تولید موادی مثل ( الاستین و کلاژن ) را تقویت کرده که باعث برگرداندن طراوت و شادابی دوباره به پوست می باشد و همچنین سبب رفع چین و چروک ها و مشوق آبرسانی مجدد به لایه بیرونی پوست ( EPIDERMIS ) می شود در. این برنامه می توان از مرطوب کننده و یا کرم های جوان سازی بعنوان تسریع و تقویت نتایج بهره گیری شود.

 

حتما این مطلب را هم میپسندید…

حتما این مطلب را هم میپسندید…

حتما این مطلب را هم میپسندید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *